Hello 181’e 6 ayda 640 bin çağrı
‘Alo 181’e 6 ayda 640 bin çağrı
Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın çağrı merkezi ‘ALO 181’ ile yılın ilk 6 ayında 640 bin 795 çağrı cevaplandı.
Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre; Bakanlık bünyesinde hizmet veren ‘ALO 181’ çağrı merkezi ile 2023’ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kaydedildi. ALO 181 çağrı merkezini arayan vatandaşlar, konut projeleri, tapu, deprem sonrası hasar tespit çalışmaları, deprem bölgesinde başlatılan ‘Yerinde Dönüşüm’ projesi ve çevre kirliliği hakkında bilgilendiriliyor. ALO 181 ile vatandaşların tapu ve kadastro işlemlerinde kolayca randevu almaları ve Web Tapu üzerinden başvuru yapmaları da mümkün. Çağrı merkezi de depremzedeler tarafından yoğun bir şekilde arandı. ALO 181’i arayan 8 bin 472 afetzede, bakanlığın hayata geçirdiği ‘Yerinde Dönüşüm’ projesi hakkında 17 Temmuz’da bilgi aldı.
Konuyla ilgili Twitter hesabından açıklama yapan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, “Bakanlığımız bünyesinde bulunan ALO 181 Davet Merkezi ile ‘Yerinde Dönüşüm’ projemizle ilgili tapu randevusu, Web tapu başvurusu ve soruların cevaplanması süreçlerini kolaylaştırıyoruz. Ebru Köseoğlu, vatandaşların hafta içi 08.00-18.00 saatleri arasında davet merkezinden tapu randevusu alabildiğini belirterek, “Bizim vatandaşlar tapu ile ilgili her türlü bilgiyi ALO 181 üzerinden alıyorlar. ALO 181 Çağrı Merkezi üzerinden Web tapu üzerinden satış işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar.”